Nachádzate sa tu: Úvod Všetko o nákupe Často kladené otázky
Často kladené otázky
Prečítajte si najčastejšie otázky našich zákazníkov
Doprava a doručenie
Aké spôsoby dopravy ponúkate?
V závislosti od rozmerov zásielky, jej hmotnosti a vašej adresy vám zásielku privezieme domov najvhodnejším dopravcom. Vyberáme medzi spoločnosťami GLS, SPS, DPD, 123 Kuriér, Packeta a Gebrüder Weiss. Doba dodania od odoslania sú zvyčajne 1-2 pracovné dni. Preprava je bezplatná.
Ako dlho trvá doručenie?
Robíme všetko pre to, aby sme vám zásielku doručili čo najskôr. Čas dodania závisí od konečného dopravcu, ale zvyčajne trvá ďalšie 1-2 pracovné dni.
Koľko stojí doprava?
Preprava je bezplatná.
Je balenie zrkadla dostatočné a preprava zrkadla bezpečná?
Naša firma má rozsiahle skúsenosti s bezpečným balením a prepravou zrkadiel, vďaka čomu je poškodenie veľmi zriedkavé. V ojedinelých prípadoch poškodenia zaistíme rýchlu náhradu po vyplnení protokolu o škode pri prevzatí. Zaručujeme Vám bezstarostný nákup a spoľahlivosť našich služieb.
Ako môžem sledovať moju zásielku?
Po vyexpedovaní zásielky obdržíte trackovacie údaje priamo od dopravcu. Vo väčšine prípadov je možné aktuálnu polohu balíčka dohľadať online.
Platba
Akým spôsobom môžem vykonať platbu?
Vybrať si môžete hneď z niekoľkých platobných možností, vrátane rýchlej online platby. Všetky platobné alternatívy sú zabezpečované poprednými poskytovateľmi, pre maximálnu bezpečnosť vašich osobných údajov. Viac informácií nájdete v sekcii Doprava a platba.
Vrátenie tovaru a reklamácia
Aká záruka sa vzťahuje na môj tovar?
Záruka je vždy 2 roky.
Čo mám robiť keď mi tovar dorazí poškodený?
Ihneď nás kontaktujte e-mailom. Pošlite nám číslo Vašej objednávky, fotky poškodeného produktu a popíšte problém. Neinštalujte poškodené zrkadlo!
Platím poštovné keď reklamujem tovar?
V prípade, že poškodenie vzniklo našou vinou, poštovné neplatíte. Vašou povinnosťou je zrkadlo iba starostlivo zabaliť a my k Vám kuriéra pošleme na naše náklady. Pokiaľ ide o chybu na strane zákazníka, sme schopní kuriéra sprostredkovať, avšak náklady na dopravu si hradí zákazník sám. Za 36 € ponúkame službu doručenia krabice pripravené na obyčajné vloženie zrkadla a bezpečný transport.
Produkty
Odporúčate výber dotykového tlačidla alebo priame zapojenie zrkadla do elektriny (vlastný spínač)?
Voľba závisí od individuálnych preferencií každého zákazníka. Pomocou dotykového tlačidla môžete ovládať itenzitu osvetlenia. Pokiaľ však preferujete čistý dizajn zrkadla odporúčame zvoliť napojenie zrkadla na vlastný spínač.
Môže byť dotykové tlačidlo horšie ovládateľné pokiaľ je zrkadlo zahmlené?
Čidlo dotykového tlačidla je za zrkadlom, zahmlenie preto nespôsobuje žiadny problém.
Kde je umiestnený senzorický vypínač osvetlenia zrkadla a ako funguje?
Senzorický vypínač je umiestnený na čelnej strane zrkadla. Tento vypínač reaguje na pohyb ruky pred zrkadlom, až do vzdialenosti 6 cm, čo vám umožňuje ľahké a hygienické ovládanie osvetlenia bez dotyku.
Je LED osvetlenie odolné voči vlhkosti a pare ktorá sa vyskytuje v kúpeľni?
Áno, naše zrkadlá sú odolné voči vlhkosti aj pare, ktorá sa v kúpeľniach bežne vyskytuje.
Akú farbu svetla mi odporučíte?
Záleží kde a za akým účelom chcete zrkadlo využívať.
Teplé svetlo (okolo 3000K) – Je mäkké, príjemné, s nádychom žltej farby. Hodí sa do relaxačných priestorov, ako je spálňa alebo kúpeľňa, kde vytvára útulnú atmosféru.
Neutrálne svetlo (okolo 4000K) – Pripomína denné svetlo, čo je ideálna voľba do kúpeľní. Poskytuje verné podanie farieb a jasné osvetlenie pre detailné činnosti, ako je líčenie alebo holenie.
Chladné svetlo (okolo 6000K) – Má modravý odtieň a je veľmi jasné. Hodí sa pre priestory, kde je vyžadované vysoké osvetlenie a kde chcete zreteľné, ostré svetlo, napríklad v moderných kúpeľniach alebo pracovných priestoroch.
Pokiaľ teda vyberáte zrkadlo do kúpeľne, kde by malo plniť funkciu primárneho zdroja svetla na líčenie alebo holenie, zvoľte neutrálne osvetlenie. V prípade, že má osvetlenie pri zrkadle slúžiť iba ako doplnok interiéru, napríklad v chodbe alebo v spálni, odporúčame Vám variant teplého, mäkkého svetla.
Je osvetlenie zrkadla dostatočné? Nemusím sa báť, že sa v zrkadle pri líčení/holení neuvidím?
Áno, zrkadlo poskytuje adekvátne osvetlenie, ale nemalo by slúžiť ako jediný zdroj svetla v miestnosti. Jeho hlavným účelom je dekoratívna funkcia a nasvietenie detailov. Na celkové osvetlenie kúpeľne odporúčame LED zrkadlo doplniť o hlavný svetelný zdroj.
Aký typ osvetlenia zrkadla je najvhodnejší na líčenie/holenie?
Najefektívnejšieho osvetlenia pre líčenie/holenie dosiahnete, pokiaľ zvolíte osvetlenie po celom obvode zrkadla.
Pamätá si zrkadlo posledné nastavenie intenzity osvetlenia?
Áno, zrkadlo si pamätá posledné vykonané nastavenie.
Ak si objednám vyhrievanie zrkadla, ako sa zapína?
Vykurovacia rohož sa zapína pomocou zabudovaného dotykového tlačidla. Štandardne ho umiestňujeme dole na stred zrkadla. Na indiviuálnu požiadavku sme schopní vykurovaciu rohož napojiť na LED osvetlenie, či vyviesť na externý spínač.
Ako dlho trvá, kým sa zrkadlo odhmlie?
Zahmlenie začne ustupovať v priebehu dvoch minút a do piatich minút by malo byť zrkadlo úplne odhmlené. Pre najlepší efekt je vhodné zapnúť vykurovaciu rohož ešte pred sprchovaním, aby sa zrkadlo dostatočne predhrialo a úplne sa tak jeho zahmleniu predišlo.
Vypne sa nahrievanie zrkadla automaticky alebo je nutné ho vypínať ručne?
Vyhrievací systém neobsahuje vstavaný časovač, čo znamená, že je nutné vyhrievanie manuálne zapnúť a následne aj vypnúť.
Môžem na zrkadlo použiť parný čistič?
Pri zrkadlách z radu PREMIUM môžete parný čistič použiť, avšak pri zrkadlách z radu STANDART sa tomuto typu čistenia vyhnite.
Ako je to so zapojením zrkadla? Je pri zrkadle vývod do zásuvky?
Zrkadlo nie je navrhnuté na priame zapojenie do elektrickej zásuvky. Na jeho zadnej strane sa nachádzajú pripojovacie káble, ktoré je nutné prepojiť s káblom napájacím. Odporúčame, aby inštaláciu vykonal kvalifikovaný odborník.
Je polica ktorú môžem pridať k zrkadlu aj podsvietená?
Nie, polica podsvietená nie je.
Aké veľkosti zrkadiel ponúkate?
V našej ponuke nájdete širokú škálu rozmerov. Pokiaľ máte špecifickú požiadavku na rozmer zrkadla, kontaktujte nás e-mailom.
Poradíte mi s výberom toho správneho zrkadla?
S výberom Vášho vysnívaného zrkadla Vám radi pomôžeme. Nebojte sa nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.
Objednávky
Môžem sledovať stav mojej objednávky?
Aktuálne informácie zasielame na e-mail, ktorý ste uviedli v poslednom kroku objednávky. Vytvorenú objednávku Vám potvrdíme, priebežne Vás budeme informovať o jej stave a nakoniec aj o expedícii a doručení.
Ako urobiť objednávku?
Ponúkame mnoho produktov, ktoré je možné konfigurovať. Po vybraní produktu zvoľte rozmerový variant a komponenty. Potom už len produkt pridajte do košíka, vyplňte fakturačné a dodacie údaje a zvoľte si spôsob platby. V prípade nejasností ohľadom objednávky alebo technických problémov nás kontaktuje e-mailom.
Ako vykonať zmenu alebo storno objednávky?
Zmenu alebo storno je možné vykonať maximálne do 24 hodín od vytvorenia objednávky prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky. Vo chvíli, keď sa zrkadlo dostane do výroby, už nie je možné objednávku akokoľvek upraviť, ani zrušiť.
Ako dlho trvá výroba zrkadla?
Výroba sa odvíja od zvoleného typu zrkadla a jeho konfigurácie. Informáciu o dobe výroby nájdete v detaile produktu.