Nachádzate sa tu: Úvod Všetko o nákupe Vrátenie tovaru a reklamácia
Reklamácia
Dostali ste tovar a niečo nie je v poriadku? Kontaktujte nás čo najskôr e-mailom na adrese info@artalo.sk a nájdeme riešenie.
Ako správne reklamovať tovar
Napíšte nám e-mail
V prípade, že niečo nie je v poriadku, napíšte nám čo najskôr e-mail.
Popis problému
Podrobne opíšte problém, ktorý nájdete. V prípade potreby priložte fotodokumentáciu.
Očakávajte našu odpoveď
Očakávajte našu e-mailovú alebo telefonickú odpoveď najneskôr na druhý deň.
Riešenie reklamácie na diaľku alebo potreba odoslania tovaru
Ak je potrebné tovar poslať späť, je potrebné zrkadlo starostlivo zabaliť do obalu, aby sa počas prepravy nemohlo poškodiť.
K zásielke pripojte reklamačný protokol.
Zásielku pošlite poštou alebo ju odovzdajte osobne v našich priestoroch.