Nachádzate sa tu: Úvod Všetko o nákupe Vrátenie tovaru a reklamácia
Reklamácia
Ako správne reklamovať tovar
Napíšte nám e-mail
Popis problému
Očakávajte našu odpoveď
Riešenie reklamácie na diaľku alebo potreba odoslania tovaru
Reklamácia produktu
Ako môžem podať žiadosť?
Všetky výrobky prechádzajú výstupnou kontrolou a sme hrdí na to, že vám môžeme poslať absolútne bezchybný výrobok. Ak by ste aj po doručení našli na zrkadle nejakú chybu, čo najskôr nás kontaktujte e-mailom na adrese info@artalo.sk a opíšte nám problém. Odpoveď od nás môžete očakávať najneskôr na druhý deň.
Čo musím poskytnúť spolu s reklamovaným tovarom?
Jakýkoľvek potenciálny problém, je vhodné najprv komunikovať e-mailom info@artalo.sk. V e-maile podrobne popíšte problém, ktorý ste s výrobkom zistili, pridajte číslo objednávky alebo faktúry a potom očakávajte, že vás budeme kontaktovať do nasledujúceho dňa.